Pada pertemuan kali ini, kita akan mengupas mengenai sebuah majlis perkahwinan di Ampangan, Seremban, Negeri Sembilan yang berkonsepkan warna biru(Turqoise). 
Biru lembut sememangnya sesuai untuk majlis perkahwinan yang diadakan pada waktu siang. Selain daripada itu, warna-warna lembut seperti hijau daun pisang, merah jambu air, offwhite juga memang menjadi pilihan bagi mempelai yang mengadakan majlis di waktu siang hari yang tentunya panas. 
Perkahwinan yang dilangsungkan di Ampangan, Seremban Negeri Sembilan ini menjadi pilihan kerana suasana dan gaya hiasan pelamin, meja makan beradap dan juga khemahnya memang amat menarik dan bagus jika dijadikan contoh. 
Walaupun diadakan di atas ruang yang agak sempit, tetapi pihak katering mampu memanipulasikan ruang untuk mendapatkan suasana yang luas dan nyaman.
pelamin-moden-indah-biru
gambar-perkahwinan-pelamin-ampangan
PELAMIN MODEN YANG MENARIK
baju-pengantin-french-lace
BAJU FRENCH LACE YANG SARAT – SESUAI DENGAN PEMAKAI
hiasan-kaki copy
CORAK JAHITAN YANG KEMAS DAN ELEGAN
karpet-di-pelamin
KARPET BERWARNA LEMBUT YANG MENGINDAHKAN LAGI TAKHTA RAJA SEHARI
hidangan-meja-beradap copy
HIASAN MEJA BERADAP YANG SIMPLE TETAPI ADA CIRI TERSENDIRI..TUTUP AIR MINERAL WATER JUGA BERWARNA BIRU LEMBUT, NYATA KATERER INI SEORANG YANG TELITI DALAM KERJANYA
kek-kahwin-pengantin
KEK KAHWIN YANG JUGA BERONA BIRU..
khemah-pengantin
TETAMU DI MEJA BERADAP PENGANTIN
hiasan-meja-beradap-tema-biru-makan-pengantin copy
HIASAN BUNGA MEJA BERADAP YANG CUKUP MEMUASKAN
katering-negeri-sembilan
INILAH DIA CONTACT NUMBER KATERER INI..ZACMY CATERING..MAKANANNYA PUN SEDAP..YUMMY
Ringkasan Tips:
  1. Jika majlis di hari siang pastikan warna yang dipilih adalah warna yang lembut.
  2. Pastikan sekurang-kurangnya 1 kipas angin disewa (di pelamin) bagi mengelakkan mempelai berpeluh seperti orang bermain bola.
  3. Hiasan tidak perlu mewah, simple adalah cukup lebih-lebih lagi sekiranya ruang yang ada adalah terhad.
TAG : baju kurung fesyen 2010, busana pengantin moden, busana pengantin terkini, katering negeri sembilan, kenduri kahwin, meja beradap, nasi minyak, pelamin moden contoh, rahsia perkahwinan, raja sehari, seremban, tema biru perkahwinan, terbaru 2010, tip kahwin, kad kahwin, kad kahwin murah, kad jemputan kahwin, kad jemputan, kad kahwin design, contoh kad kahwin, perkahwinan, kad perkahwinan, wedding card invitation, invitation card, wedding invitation,design wedding card, card design, wedding card malaysia, free wedding card, sample wedding card